top of page

Ko je Amela Tufo?

Vjerujem da svi zastanemo kada pred sobom vidimo ovo pitanje: Ko sam ja?

Kao što sam i navela u prošlom tekstu, bosanski jezik i ideja kompleksnosti iza istog, je nešto što ja još uvijek pokušavam dojmiti. Ovako bi naš online rječnik bosanskog jezika definisao riječ "ja":

 

- ja -

lična zamjenica

 

Toliko o kompleksnosti jedne individue... Naravno, ne dopuštajući da me sputava lično mišljenje o određenim aspektima svopstvenog maternjeg jezika, bez puno filozofiranja, želim da se predstavim.

Moje ime je Amela Tufo. Još nekih mjesec i po držaću status devetnaestogodišnjakinje i matorog tinejdžera. Rođena sam, odrasla sam i živim u Sarajevu u porodičnoj kući, sa svojim roditeljima i sestrom. Studiram na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, smijer FM&MM - Financial and Marketing Management. [Ovo znači da sam se odrekla integrisanja bosanskog jezika u svopstveno formalno obrazovanje. Officially sam englez.] Hrabro sam krenula sa prvom godinom, te se polahko pripremam za ispite drugog semestra.

Tečno govorim engleski, te usavršavam turski jezik. [Kad kažem da ga usavršavam, znači da mogu voditi regularnu konverzaciju sa osobom kojoj je maternji jezik turski, ali bilo kakva korespodencija koja ulazi u formalnost, flert ili nadmenu uštogljenost, za mene je nemoguća. To znači da resmi nisam turčin.] Imam veliku želju da naučim japanski i italijanski jezik, no sa manjkom produktivnosti opada i broj naučenih stranih jezika, tako da se možda samo zadržimo na jedan i pol.

Lav sam u horoskopu, te iako tehnički ne pratim u horoskom i možda samo malo vjerujem da red zvijezda utiče na nas same, sviđa mi se da samu sebe zovem lavicom. Mogu reći da predivno utiče psihički (a sve dobro zvuči kad nisi zec ili krokodil). Prema poznatom testu zvanom "Myers-Briggs - 16 Personalities Test", sortirana sam u ENFJ, tj. Protagonista. Od poznatih Protagonista možda ćete prepoznati Barack Obamu i Oprah Winfrey, no ja sam najponosnija na naše najdraže Daenerys Targeryen (GoT) i Elizabeth Bennet (P&P). Zapravo, činjenica je da me sve prati na svijetu sem potencijalnih likova kao Jon Snow ili Mr. Darcy, mislim da bih trebala opet uraditi test.

Što se tiče zdravstvenog stanja, koje nije baš u najboljem svjetlu, ne zato što umirem ili imam neku neizlječivu bolest, već moj manjak discipline, reda i rada, znatno smanjuje moje šanse da budem 100% zdravo ljudsko biće. Prvo - imam PCOS - Sindrom policističnih jajnika. Ništa strašno već samo sindrom koji je vezan za disbalans mojih hormona, što se konstantno odražava direkno psihički i fizički. To znači, također, da nosim sa sobom par kilograma viška, svakih 15 dana imam emotivnu epizodu od 3-4 dana, te mnogo drugih dosadnih simptoma koje ćemo diskutovati u daljim postovima. Drugo - imam inzulinsku rezistenciju. Nije dijabetis, ali često ga zovu i pre-diabetic state, tako da radimo na tome da se ne izbriše ovo "pre". Blisko je vezano sa PCOS, te se mnogo simptoma poklapa, no inzulinska rezistencija se direktno veže sa činjenicom kako moje tijelo (tj. inzulin) reaguje kada/kako/šta/zašto jedem i pijem. Treće - manjak D-vitamina. Ludi i opasni manjak koji ne bi trebao da se desi. Isto tako je usko vezan za prethodne dvije pomenute "situacije".

Ako bih sebe morala opisati nekako, rekla bih da sam sanjar, pozitivac, optimista, ponekad hormonalna, ali uvijek veoma luckasta. Ljudi mi naglašavaju da sam narcisiodna, ali mislim da jednostavno posjedujem tračak sunca, svjetlosti i ljubavi prema sebi koje imam potrebu ponekad i istaći. Imam ciljeve i želje o tome šta želim postati i kakva osoba želim biti.

Volim da čitam (iako to ne radim puno i dovoljno), pišem, vozim svoj žuti bickl sa korpicom, vozim svoju Toyotu Aygo (poznatu kao: Panda), studiram i izučavam sve grane ekonomije i menadžmenta, te da se družim sa svojom porodicom. Uživam u organizaciji bilo kojeg tipa - bilo da je to organizovan ormar, dokumentovani fajlovi ili organizacija eventa, sve je to što meni pruža maksimalnu uživanciju. U luda vremena (koja su veoma često), volim da gledam tv-shows, slušam muziku, igram igrice, te ostale neproduktivne stvari. Sve su to stvari koje čine mene, moju ličnost i trenutna interesovanja. Cijela lista se konstantno mijenja, adaptira i nadam se da će tako i nastaviti dalje.

Imaćemo dalje priliku pričati o svim stavkama detaljnije i opširnije, te je ovo samo jedan pogled u sve što ćemo sastaviti ovdje na ovom blogu.


bottom of page